Berätter om dagen

Dagen började med att jag stog och väntade på bussen i en halv timme.När jag kom fram var jag helt iskall.Vår första lektion började med läs efter det hade vi engelska.Idag på idrotten fick vi bestämma vad vi skulle göra.Spelade spökboll med Julia´Evin Adde Martin Mathias Navid Mohammed Emelie och Angelica.Efter idortten hade vi lång rast.när rasten var slut hade vi spanska.Våran spanska lärare är fett skum, han kom för sent.Aja men ändå. Efter spanskan hade vi svenska skrev berättelser.Vi satt och skrev fram till tio i två. När vi var klara med svenskan hade alla rusat upp till skåpen för att träna på so.Vi hade prov idag.Alla satt fett tysta på provet.Jag blev klar bland dom första.Sen slutade dagen med att jag gick till bussen och blev mulad av cp Mathias.Faan vad du ska få imorgon Mathias.Jag lovar jag ska döda dig.Sen var det att min buss kom inte för ens 52 så jag tog en buss som typ gick tjugo i.Jag träffade mina kompisar på bussen.Haha Jason faan vad söt du har blivit.Min kompis blev mulad!! Vi satt typ och skrek på bussen.Sen när jag skulle av så kunde inte busschaffören stänga dörren för att min kompis stack ut huvet och typ ramlade nästan ut :P! Sen tog jag bussen hem, och nu sitter jag här. Så var min dag idag.





Puss <333

Kommentarer
Postat av: Bertil

Du är tjock!

2009-12-18 @ 12:20:10
Postat av: verro

ursäkta mig men ta din äckliga och värdelösa tid till att kolla din själv i spegels nån jävla gång, nej juste det går ju inte för spegel spricker ju pga din fulhet och fetma. Du har inget jävla liv om du sitter och spelar nått bakom dataskärmen, köp dig ett jävla liv säger jag bara. Du har själv så jävla dåligt självfördtoende och tycker själv att du är fet så det är därför du försöker tycka ner andra! Och ingen har bett om din jävla åsikt så därför ska vi bara skita i dig och inte bry oss för orka bry sig om ett miffo som inte är värd nått. Och om du har nått att säga till varken henne eller mig så varför sitter du här och skriver en massa skit? Kom och möt oss in real life om du nu har stake för de, nej jag tror inte det för du är så jävla feg din lilla fag. Fan skaffa dig ett liv. Puss

2010-01-05 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0