Hatar snön!

Tjoo, ja det är sant jag hater snön.Inte bara för att det är kallt men bara för att jag blir mulad.Men annars gillar jag snö.Idag blev jag mulad igen....-.-.Men sen kom det ngr klasskompisar dom bara :Mulade han dig ?
Jag bara aa och då sa dom att dom skulle mula han oxå haha faan vilka bästa klasskamrater man har.Jag säger bara till dig Emmi var försiktig när du kommer till skolan jag lovar dom kommer mula dig.Hatar att bli mulad.Idag skulle jag vara med Veronica och mula hennes kompis men det blev inte av andra planer vet du.Imorgon slutar jag 14.00.Mulade min hund idag.Hatar att det är kallt ute.Ska gå till öppenspisen nu hejdå.



Puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0