Pluggar So -.-

Tjoo, sitter och pluggar so.Har prov imorgon.Måste klara provet för att på fredag åker jag. Vi slutar inte förens den 22 december men jag har tagit ledigt, så jag åker 5 dagar innan . Varför har man prov en vecka innan julen ?Orkar inte med alla prov jag borde få hoppa över alla prov jag är ju ny ! Våran So- lärare är fett skum men ändå rolig. En i klassen bara : Kan inte vi få lussebullar sista so-timmen?
Han bara : HAHAHAHA Lussebullar? Skulle inte tro det. Eller jo kanske ?? Haha ni skulle fattat om ni var där.Haha men han är skiit skum. Nej skoja bara han är skiit schysst.Alla i klassen säger att han brukar ta ner saker med flit fr att skoja till det.Ska se imorgon om han gör det!! Kommer blogga mer imorgon hejdå

Puss <33


Slumpad bild
 Lisa och jag 08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0