Polen idag =D !!<3

Tjoo, idag åker jag till Polen.Kommer inte ha med mig mobilen kostar pengar eller så kommer jag ha med mig mobilen kan inte vara uten den.Kommer ha med mig min dator men inte internet kostar också för mkt.Så klart kommer jag ha med mig min nya ipod =D.Håller på och packar nu men pallar inte.Sitter och lyssnar på musik nu och skriver här.Vaknade typ halv fyra för att min brorsa väkte mig och frågade om tejp.Mamma fyller år idag =D Grattis mamma!<33.Ska köpa ngt till dig Lina du fick ingen present av mig när du fyllde år . Nu måste jag fortsätta att packa men skriver mer i Polen utan åäö.Hej så länge =D.



Puss <33



   Min nya IPod jag fick i Onsdags. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0