Vad menas med att du inte vill vara min kompis längre?

Tjoo, idag fick jag veta att en kompis till mig inte vill vara min kompis.Jag förstår inte vad jag har gjort.Kan du inte förklara bara?Jag sitter ju här och tänker på vad jag har gjort.Du kommer till mig och är glad sen nästa dag säger du att du inte vill vara min kompis längre vad är det för fel på mig?? Jag vill bra veta så att jag kan ändra mig.Om det inte funkar så visst jag bryr mig inte men du kan ju inte bara komma och säga så jag blir sårad men det kanske inte du bryr dig om.Du fattar inte hur mkt jag gillar dig. Om du var en riktig kompis skulle du fattad det men det gör du inte.Jag säger bara HÅLL INTE KONTAKTEN med mig längre du kan hitta ngn annan,kanske ngn bättre.

 

Du vet vem du är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte om du menar mig, men du borde inse själv va som är felet med dig, du ljuger ofta och du försöker säga att du inte gör det med en "förklaring". du blir ingen bättre kompis av att göra så .. jag blev skitsårad när du sa att du hade köppt biljetter till jb konsär och sen sa du att det inte va sant, då hade jag slösat bort tid genom att gå hem och titta på datan, och t.o.m ringt mamma att jag ville köpa jb biljett :o. men hur självisk kan man bli? om du var jordnära och sann, asså då skulle jag ha kvar dig som vän, och så är det, vrf ljög du för mig. varför?? jag vill veta varför? jag har inte gjort dig något?, jag kommer ihåg när vi hade de som bäst och skratta åt alla jb minnen men senså började du med det där att ljuga om vad som helst lixom, jag vill inte göra dig ledsen på ngt sätt. verkligen inte! om du tror de, jag fick damp idag på dig också för att du sa att nick va i sthlm, men han är i usa, han skrev de på sin twitter.. läste de idag, jessie du kan inte tro på allt din bror säger häller, men ersänn? tror du på de el, asså då skulle det stått på jb.se, och allt :O, men ja fattar inte det här .. asså jag ville ha kvar dig, de va ditt eget fel jessie .. så ere..

2009-11-29 @ 20:05:09
Postat av: Jessie

det är inte ens om dig

2009-12-01 @ 18:09:37
URL: http://justbcauseistmejessie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, men mina ord instämmer ändå!

2009-12-01 @ 21:41:10
Postat av: jessie

nej det gör dom inte alls

2009-12-04 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0