Min dag

Tjoo,idag ska jag vara med en kompis i brb c.Det blir inte verro idag ska vara med en annan kompis.vaknade för en timme sedan och sitter och lyssnar på musik och chattar med Björnsby =D.Sitter och lyssnar på Sexy Bitch med David Guetta feat Akon. Skiit bra.Juste jag och verro var på bio i Onsdags och dåg Avatar.Den ägde ju.Den äger ut alla filmer.Jag lovar ni kommer inte kunna sluta prata om den.Ska vara klar om två timmar ska möta mig i brb c och gå till henne.Fxade min naglar oxå. det blev fransk manikyr med dekoration eller vad man nu säger.Vad ska man mer göra idag.Ska se om jag ska sova hos henne men det kanske inte går. Dom flyttade dit precis typ.Vet inte vad jag ska ha på mig idag typ tunika med svarta tights.Fattar inte att det är så kallt.Ska sluta nu fortsätter att chatta med Björnsby <33.



Puss <33




Kommentarer
Postat av: kocham cie <3

min gullrumpa saknar dig och du vet att jag altid finns där vad som än häder kocham cie du är mitt allt om de är någon som är dum så vet du att jag altid finns och ställer upp för dig och om någon slår dig slår jag tillbaka och om någon sårara dig är jag din axel du kan gråta på och jag sårara den personen juppt men på ett annat sätt!!du och jag tillsammans 4ever och så är de bara!! <3333

2010-01-09 @ 17:44:42
Postat av: Jessie

kocham cie too du är min lilla gullrumpa det vet du och det är samma med dig om någon gör något säg till mig. <333333

2010-01-10 @ 18:50:16
URL: http://justbcauseitsmeessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0