<3

Du betyder allt för mig, du kan prata med mig om det är något.Först kände inte vi varandra helt men nu är vi som systrar jag älskar dig!! <3 Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta och du kommer för evigt att vara min syster! Om vi går åt varsit håll så gör det inget jag bryr mig inte jag kommer alltid att ha kontakt med dig det vet du.Du och jag kan prata om allt,killproblem, kompisar, kändisar allt möljligt.Du vet att jag alltid kommer att älska dig jag bryr mig inte om vi bråkar för vi kommer att säga förlåt på direkten det vet jag.Jag älskar dig och kommer alltid att göra det.




Jag älskar dig Klaudia Krzyzowska!

Klaudia Bieber Krzyzowska <3 Jessika Bieber Jonsson <33

Kommentarer
Postat av: Klaudia

aaaw du e så söt och betyder sjukt mycket för mig och jag älskar dig jessika<3du kan prata med mig när du vill ring mig mitt på natten jag bryr mig inte bara du mår bra.klaudia<3jessika

2010-03-21 @ 19:41:51
Postat av: Jessie

aaw tack gumman du evt att du alltid kommer betyda mest för mig inen komer att ta din plats <333

2010-03-22 @ 08:52:27
URL: http://justbcauseitsmeessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0