Börjar 12.15

Heej, idag har vi halvstudiedag asså typ hela söderbymalmsskolan.Skulle träffa Klaudia idag vid tio men det blev  inte så för hon skulle typ till doktorn.Idag slutar jag kvart i tre ska se om jag kan vara med henne då. Vi ringde Justin Bieber förra veckan men vi fattade typ ingeting. Dom bara var god och slå ditt nummer samt eria code vad faan är eria code??Vi typ fattade inget men vi ska fixa det typ i veckan eller något.Har precis ätit frukost och ska typ börja klä på mig, sen vid tio i tolv ska jag börja dra mig mot bussen.Juste igår satt jag uppe länge och pratade med Klaudia på msn vi hade lite problem men ska avsluta n för nu ska jag fixa mig och lyssna på Justin Bieber <33



Hej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0