13 april :D

Kom hem ungefär klockan halv sju idag. Pappa hämtade mig efter men jag ville inte åka hem så vi drog till stan en liten stund. Vi satt och pratade om allt möjligt. Det bästa med pappa är att han kan köpa vad som helst till mig :D. Juste, skulle ju berätta om dagen idag :'D. Vi (Jag, Emelie och Angelica) började klockan 9 med audition för vårshowen :). Träffade underbaste i skolan idag oxå. Saknar hnm grymt mkt..Iaf, när vi kom till skolan var vi skit nervösa. Vi gick till aulan och såg att det var öppet så vi gick ner och satte oss. Det var bara några personer där och vi fattade inte varför och då sa Nisse att 9:orna hade nationella idag. Vi pratade med Nisse och skrev namn på ett papper och när alla hade gått fick vi sjunga för hnm. Vi ska ha ett fucking live band -.-, men vi kom med :D.
Efter vi hade varit i aulan gick vi till musiken för att träna på en annan låt vi skulle sjunga. Det gick bra så vi fick ta fram alla saker vi skulle ha. Alla satt fan tysta när vi sjöng låten och verkligen lyssnade. Trodde dom skulle skrika bög och allt. Vi sjöng Down To Earth med Justin Bieber :'). Efter att vi sjungt låten ville dom sjunga låten vi ska sjunga på vårshowen, vi vägrade sjunga den. Sen efter att alla hade börjat med sitt arbete ville vi träna lite inför vårshowen så vi fick göra det för våran snälla lilla lärare x]. Vi stog och sjöng för dom som stannade i musik-salen. Dom sa att vi var duktiga men jag hade så jävla ont i halsen idag så jag tyckte inte det gick så bra för mig :(. Nu sitter jag på mitt rum och tittar på family guy och skriver med älsklingen. Har även feber så det blir nog sängen efter Glee. Men nu ska jag försöka göra så att han är med på vårshowen :D. Skriver kanske ett kort inlägg innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0