Bilder..♥

Idag blir det inte så mkt bloggning känner jag. Det är ju lov och jag vill vara lite med kompisar som jag inte har träffat på länge. Igår slaggade jag hos Veronica bebis..♥ och vi gick till brandbergsgården och chillade lite med Sandra, Isabel och Jocke. Vi satt och snacka om olika saker sen gick vi ned i någon hall (?) och typ dunka musik på högsta volym :D. Alla var verkligen skit flummiga, sen gick vi typ till några klossar som finns i brb och Sandra var så jävla smart och hoppade upp på den högsta klossen så hon inte vågade komma ner igen ^^. Hon skrek som fan. Filmade så klart oxå, kan lägga in videon när jag har laddat in den på datorn. Sen efter det drog typ alla hem. Veronica och jag gick in för att kolla på ngn film och det blev väl först Yesman och sen några andra som jag inte kmr ihåg vad dom heter :D. Tänker lägga in lite bilder som jag fixat på datorn oxå, ni får gärna säga vad ni tycker om dom om ni vill låna bilderna så säg till elr så skriver ni vart ifrån ni har lånat dom :) ♥









There's over 8 millin people in this world but, i only want you !♥





I miss you..♥

..♥



Bjuder på en bild på Isabel och Sandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0