E+J= ?

Det kmr aldrig bli vi igen va..? Saknar dig så jävla mkt men allt jag får höra från dina kompisar är att du bara drivit om allt. Trodde inte du var sån som drev, när jag såg dig för första gången visste jag att jag aldrig skulle kunna glömma dig och det är sant. Du säger åt mig att skita i dig men det kan jag inte. Jag älskar dig för mkt, och visst jag kanske inte visar det på det bästa sättet. Varje gång jag ser dig vill jag bara gå fram till dig och säga hur mkt jag älskar dig..Jag vill verkligen kunna vara med dig, jag fattar om du hatar mig just nu men jag älskar verkligen dig och jag hoppas du fattar det..</3




Jag älskar dig och du vet vem du är..</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0