Kom precis hem..

För typ en halvtimme sen. Så jävla skön dag det var idag asså. Sandra kom till mig ungefär halv tolv, så vi badade och solade i ungefär tre timmar. Har blivit brun :D. Veronica ringde när vi låg och solade och sa att hon skulle komma för att hon hade precis varit med ngn annan person. Så hon kom till oss och vi messade Kelmend och Isabel och frågade dom om dom ville träffa oss och då sa dom att dom ville det. Så vi fixade oss och drog till brb. Vi drog först hem till Sandra för att hon skulle byta om. Efter att Sandra hade bytit om gick vi och träffadde Kelmend och Isabel. Dom skulle typ dra efter fem minuter så vi dissade dom. Sen satte sig jag Sandra och Veronica utan för brandbergsskolan och solade lite till. Veronica taggade hem så jag och Sandra var själva igen. Vi hade så jävla tråkigt så vi spelade lite fotboll och vi failade som fan. Men idag har det varit mkt skratt :D. Älskar fan Sandra och Veronica. Skriver mer ikväll innan jag lägger mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0