Studiedag

Har studie dag idag. SKÖNT ! Ska kanske träffa underbaraste men han verkar inte vilja träffas. Hade lixom planerat i en vecka redan att vi skulle träffas och nu vill han inte .. men men, en månad har gått sen vi sist träffades. Varför säger han bara inte som det är ? Om han inte vill träffas varför säger han inte då att han inte vill träffas ? Elr han kanske är för ''upptagen'' för att träffa mig .. Han ångrar säkert att han träffat mig, han vill egentligen inte vara min kompis. Aja, jag vet inte vad jag ska hitta på idag så jag antar att jag ska sola lite. Sen kanske jag ska ringa ngn annan och höra om den personen vill träffas, men gör det bara för att han inte vill träffas ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0