Pallar inte längre..

Pallar inte med allt skit längre. Vill inte leva längre, alla tror kanske mitt liv är hel perfekt men mitt liv är inte det. Mitt liv suger. Jag fejkar ett leende, klarar inte ens av att skratta. När alla frågar mig vad jag gör kanske jag säger att jag tänker eller att jag inte gör ngt speciellt. Men egentligen sitter jag i ett hörn i mitt rum och bara låter tårarna rinna. Jag brukar göra det rätt ofta pga en kille jag älskar..Tror inte han fattar att jag älskar hnm. Visst han kanske är ''kär'' i mig men jag tror inte på det för ens han har bevisat det och jag tänker inte bry mig hur han bevisar det. Jag pallar seriöst inte längre, jag sitter och tänker på hur det skulle vara om jag inte vaknade upp efter min operation. Ifall han skulle få reda på att jag är död, ifall han skulle bry sig. Jag tar fan livet av mig snart, jag pallar inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0