Förstår ngn hur jag mår..

Är det ngn som fattar hur jag mår ? Vill bara säga till ngn hur jag mår, men det är inte så lätt..Önska bara jag kunde skriva hur jag mår så alla kunde fatta. Vill verkligen att alla ska veta att det inte är lätt för mig att hålla det inombords. Ibland känner jag att jag inte klarar av att leva men sen tänker jag på personerna som älskar mig. Om det är någon som älskar mig..Kan fortfarande inte fatta att jag fortfarande lever, har försökt att fortsätta leva i flera år men det går inte. Mår skit hela jävla tiden. Fejkar ett leende till alla så att dom inte ska fråga vad som är fel. Försöker glömma allt skit men det går inte..</3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0