Hatar allt just nu..

Klarade nästan inte av att gå till skolan idag.Visste att ngt skulle hända och det gjorde det. Så fort jag såg honom i skolan kände jag hur jag fick tårar i ögonen. Kunde inte hålla in dom så bröt ihop.. Hade Emelie Angelica och Elena vid min sida. Dom är fan underbara. Önska bara att jag kunde glömma allt som hänt + att jag önskar att allt var som förr. Orkar inte med skiten längre, vill bara dö ! Hoppas att ni förstår </3.. Ville flytta eller bara försvinna från allas liv så att allt blir bra igen. Pallar inte att bryta ihop hela tiden, men när jag är med honom mår jag lixsom bra. Han får mig att le, jag har hela tiden fejkat mitt leende. Han får mig att fatta vad meningen med livet är. Men fattar han att jag älskar hnm ? Allt blir bara fel just nu..</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0