This is so true..

killar säger : jag älskar dig 
men menar: dig + 15 andra... 
killar säger : vilken snygg tröja 
men menar : du vore snyggare utan... 
killar säger : va snygg och söt du är 
men menar: hoppas jag får henne i säng... 
killar säger : det blir vår lilla hemlighet 
men menar : våran + mina 10 polare... 
killar säger : jag älskar dej nu och föralltid 
men menar : tills jag hittar en ny..

tjejer säger : jag älskar dej
men menar: att han är hennes allt! 
tjejer säger : vilken snygg tröja 
men menar : att han är fin i den. 
tjejer säger : va snygg & söt du är 
men menar : du är det finaste jag sett 
tjejer säger : jah älskar dejj nu & föralltid 
Men menar: Tills du krossar mitt hjärta ..</3


Lånad av www.missfototok.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0