Fredag..♥

Hela s-malm hade studiedag idag så jag träffade underbaraste. Först visste vi inte vad vi skulle göra och då sa han att han ville dra till stan så vi gjorde det. Vi åkte lite runt i stan och hade kul, vi skrattade mkt oxå. Vi var i stan ett tag för att han skulle köpa ngn tejp till sin hokey-klubba -.-'. Tänkte lite oxå medans vi var i stan. Efter att han köpt sin tejp gick han och köpte godis. Sen drog vi tbx hem. Vi tog tåget till Gullmarsplan och tog bussen mot brandbergen. Vi fick vänta ungefär 20 minuter på bussen hem. Han ville att jag skulle ta samma buss som hnm så jag gjorde det. Vi hoppade av vid Söderbymalmsskolan och jag var helt flummig. Frös som fan oxå -.-'. Hoppade runt lite på busshållplatsen oxå så jag antar att han tyckte det var lite pinsamt x]. Sen kom min buss och jag drog hem -.-'. Den här dagen kmr jag aldrig glömma. Skrattade verkligen idag, kunde äntligen le. En dag jag aldrig kmr glömma. Jag älskar dig och tack för att du finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0