Jag älskar dig..♥

Jag gillar dig för den du är inte för hur du ser ut. Om jag förlorar dig kmr jag vara borta för alltid, jag kmr aldrig kunna vara glad igen. Jag gillar sättet du pratar med mig på, sätter du kan få mig att skratta. Du kan alltid få mig att skratta, även om jag är på dåligt humör så får du mig att skratta. Vi har inte träffats på en månad och jag börjar redan sakna dig..Jag började redan sakna dig när jag var på väg till Spanien. Nu känns det som att vi bråkar 24/7 och jag börjar må skit varje gång vi gör det. Du kan verkligen få mig att skratta. Du kan komma helt plötsligt och skriva ngt random men det får fortfarande mig att skratta. Med dig kan man verkligen prata om vad som helst. Om ja mår skit så säger du att jag alltid kan snacka med dig, även om jag inte vill prata om varför jag är ledsen får du mig att prata om det. Du får mig helt enkelt att må bättre. Kan du lova mig en sak ? Försvin inte från mitt liv okej ? Okej tack (: . Du betyder verkligen allt för mig. Du är min värld. Jag älskar dig och du vet vem du är..♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0