Måndag 21/3

Idag började jag 08.20 med teknik -.-' vi fick några papper vi skulle träna på tills nästa vecka och då ska vi ha förhör. Sen hade vi Hemkunskap och det gick väl bra. Jag fick jobba med Jakob..Det gick väl bra att jobba med hnm. Sen hade vi tråkig spanska. Vi fick en ny bok och vi skulle översätta ngn tråkig text. Sen hade vi lunch. Fast jag åt inget för att jag var inte hungrig. Sen skulle jag snacka med Tuva men hon dissade mig så det blev inget. Får snacka med henne imorrn ist. Efter våran ''långa'' rast hade vi engelska med våran skit lärare -.-'. Läxa tills imorrn -.-'. Efter engelskan fick reda på att det inte skulle bli ngn Matte och Svenska så vi fick sluta 13.00 :D. Efter skolan drog jag hem till Emelie en stund. Vi satte på datorn och kollade på Bieber ;). Vi läste att biografen vi ska se NSN på är trasig så vi kanske inte kmr kunna se filmen..</3 Om jag inte får se filmen på premiären vill jag fan ha mina pengar tbx -.-'. Nu sitter jag hemma och mår verkligen piss..Jag vet inte vad det är, trårarna bara kommer utan anledning :/. Bloggar mer ikväll om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0