Never Say Never !!

Igår på morgonen så fick jag ett sms från sf.se att Bieber biljetter till NSN har släppts :D. Så jag skyndade mig in på deras hemsida och bokade biljetter. Jag bokade i söder på rigoletto så om ngn ska på filmen kmr ni kanske träffa mig :D. Bokade 2 biljetter, en till mig och en till Syster. Om ni kmr kanske ni kmr se oss ;). Kmr nog lägga upp en bild på hur biljetterna ser ut sen (: , just nu sitter jag på skype och snackar med en skiit söt kille (:. Sitter och pratar om typ allt, han sitter och dampar på sitt spel x]. Ska fixa mig oxå men kan fortfarande inte hitta en tröja att sätta på mig >.<. Ska fortsätta leta efter en tröja nu -.-', bloggar mer när jag kmr hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0