Prao.

Var med Emelie och praoade i 2 dagar, skulle operera mig samma vecka så nu ligger jag hemma i sängen och vilar. Får inte träffa ngn alls -.-. Den här veckan har bara börjat och jag har redan tråkigt hemma -.-. Idag när jag ringde Emelie efter att dom slutade praoen fick jag reda på att Angelica inte vill vara med på vårshowen så fick fick ställa in allt. När Emelie kmr hem sätter hon på datorn och läser en tjejs blogg. Emelie läser inlägger högt så att jag oxå kan höra och så hör jag att Emelie bryter ihop. Jag frågar henne varför och då får jag reda på att hon och en till kompis ska sjunga våran låt på torsdag. Vi hade tänk sjunga den på vårshowen men nu kan vi inte eftersom dom ska sjunga den och vi kan ju inte bara komma upp på scenen och bah: nu ska vi sjunga samma låt som dom sjöng. Asså det hade förstört våran dag. Så imorrn (tisdag) tänker jag och Emelie åka till skolan och sjunga för våran musiklärare så att vi kan sjunga på vårshowen. Jag och Emelie tänker snart dra här ifrån. Vi orkar inte längre. Det kanske är bäst om vi åker bort i några veckor och tänker på allt. Killen man älskar, om han gillar ngn annan. Livet, kompisar. Verkligen allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0