USA

Har snackat med mina föräldrar om att studera i USA och dom har sagt kanske :). Kollar runt på lite hemsidor och har redan hittat en sida som jag gillar :D. Den skolan verkar bra fast man börjar tio i nio och slutar halv fyra -.-' men det är bara för att man kanske har träningar och så. Funderar på att åka och studera i USA men är lite osäker, kmr kanske tappa kontakten med vissa kompisar här i Sverige då :/. Har snackat med sötaste och han säger att jag inte ska flytta dit för att då kmr han bara vara deppig utan mig och han vet inte vad han kmr göra. Har svårt att bestämma mig om jag ska studera där elr inte. Kmr ju lixom och hälsar på när det är lov och så. Kmr leta efter fler sidor och kmr även tänka lite mer om jag ska studera där elr inte.


Första Länken: http://www.ef.se/highschool/destinations/usa/high-school-usa/?tc=FQ

Andra Länken: http://www.interstudies.nu/index.php?id=1046


Planerar att kolla på den första men man vet aldrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0