Du är så jävla underbar, du betyder allt för mig. Varje gång jag behöver ngn att prata med kan jag alltid komma ihåg att jag kan snacka med dig. Du säger alltid att du finns för mig även om det är ngt jag inet vill prata om, men då sitter jag och tänker så tills slut så ger jag mig och säger till dig. Som tex det som nyss hände för en månad sen. Du är en person man verkligen kan lita på. Du betyder allt för mig och kmr alltid göra det även om vi bråkar. 11 Maj är ett datum jag alltid kmr att komma ihåg. Du betyder verkligen allt för mig. Jag älskar dig och du vet vem du är ♥


Kommentarer
Postat av: Tuva ;)

NI ÄR TSM !!!! :D<33

2011-05-13 @ 17:08:01
URL: http://uniquest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0