Förlåt..

Förlåt för dålig upptadering, har bara haft det lite kompilicerat just nu med allt i skolan och utanför skolan. Det har hänt vissa saker som jag inte kmr ta upp i bloggen som jag sa förut. Det är för mkt för att ta upp här.. Vill ni veta får ni fråga mig på fb (facebook.) Mig hittar ni här. Sitter och kollar på hocket just nu, Kanada mot USA :D.  3-3 än så länge. Har varit på väligt dåligt humör oxå den här veckan. Har blivit irriterad på 3 personer. 2 personer har förstört mitt liv och den andra personen har verkligen irriterat mig. H*n blir så jävla sur för ingenting ! Hatar verkligen när h*n blir det ! Aja nu ska jag fortsätta att titta på hockey, ska se om jag orkar ha bloggen kvar annats kmr jag ha en bloggpaus ett tag och kanske skriva senare. Men planerar att radera bloggen men är inte säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0