Godmorgon

Vaknade för ungefär en timme sen. Mamma och pappa kom in och väckte mig eftersom det är MIN FÖDELSEDAG IDAG :D. Som sagt, mamma och pappa kom in till mig med en tårta och en present :D. Fick 3000 kronor av dom :D. Tårtan som mamma hade gjort var skit gullig. Kan lägga in en bild sen ;). Fick även frukost på sängen (a). Efter frukosten började jag fixa mig eftersom jag ska till Europas största Bieber träff i plattan idag med Sandra och Emmi :D. Emmi och Sandra tar med sig sina kameror så det kmr bli många bilder :D. Sen fick jag sms av en kompis att h*n låg på sjukhus, den jäveln</3 så nu har min födelsedag varit bra och dålig på samma gång. Aja men ska inte tänka på det. Nu måste jag börja fixa mig för att Sandra och Emmi kmr snart och ska hämta mig sen drar vi till staaaaaaan :D. Kan mobilblogga är om jag hinner. Kmr ju träna på danserna som vi ska göra. TV4, Aftonbladet, The Voice, Daniel Paris och lite mer folk kmr vara där :D. Även Nicolina och Cassie kmr vara där. Vi ska försöka att ta så många bilder det går. Kan inte lova att det kmr bli typ 100 bilder, men det kanske blir många. Men nu ska jag fixa mig så att vi hinner åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0